Som Lujdži, internetový ubermensch, možno ma už poznáte. Žijem na dzedzine a ľutujem tých mestských fifíkov s ich zdechlými internetmi. Niekto ale musí žiť aj v meste, nemôžme šeci bývať na dzedzine. Rád diskutujem s ľuďmi, ktorí majú dosť síl ísť so mnou do besného lingvistického tanga a ideologicko-filozofického duelu. Vravím vám, najčudnejší ľudia sú tí najlepší ľudia. Všednosť a mainstream je nuda, tak why so serious?

Search

štvrtok 13. decembra 2012

Všetci máme radi SOZA

Slovenský ochranný zväz autorský tvrdí, že chráni autorské práva. Takže SOZA chráni autorov autorských práv? A pred čím? Aby si ľudia nemohli vypočuť hudbu? Tým autorom práv je úplne jedno či na nejakej stužkovej - nekomerčnom podujatí - hraje ich hudba. To len SOZA. Táto pijavica parazitujúca na posranom autorskom zákona ryžuje ťažké peniaze.

Ak zhluk ľudí počúva hudbu tak musí platiť licenciu? A za čo? Licenčné poplatky sa platia ak chcem hudbu použiť pre komerčné účely. Stužková, pohreb alebo nejaké tančeky malých detí v kultúrnom dome sú nekomerčné záležitosti. Ja by som zaplatil SOZE hrubé hovno.

SOZA chráni autorov autorských diel pred tým aby ľudia počúvali ich hudbu. Aj ja chcem prispieť k ochrane autorských práv. Ak uvidím pouličného umelca ako hraje na gitare tak naňho zavolám SOZA. Minule jeden na ulici hral niečo od U2 a pochybujem, že zaplatil za licenčné poplatky! Je to zločinec, ktorého by mal postihnúť spravodlivý trest SOZA! Že?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára