Som Lujdži, internetový ubermensch, možno ma už poznáte. Žijem na dzedzine a ľutujem tých mestských fifíkov s ich zdechlými internetmi. Niekto ale musí žiť aj v meste, nemôžme šeci bývať na dzedzine. Rád diskutujem s ľuďmi, ktorí majú dosť síl ísť so mnou do besného lingvistického tanga a ideologicko-filozofického duelu. Vravím vám, najčudnejší ľudia sú tí najlepší ľudia. Všednosť a mainstream je nuda, tak why so serious?

Search

piatok 5. októbra 2012

Inzerát - Farmár hľadá ženu

Hledám ženu. Moje požadavky: Scem aby si mala nejaké tí prsa, vlhkú jeskynu se stalagmitmi i stalagmitmi - môže byť aj s lesným parkem a ric jak kysnuté cesto. Mala by si mat na kostech aj nejaké to maso aby ťa bolo za co chycit a výšku tak 160 cm aby si v kuchyni nezaberala moc místa. Mala by si mat aj nejaké ako vlasy, ale žádny palmolívšvarckopf, prírodné barvy jaké ci dal panbúh. No a mala by si byt z dediny, z mesta ženu nescem bo stará mať tak hovorili, že v meste sú enem šľuchy, ako radodajky za peníze. To bolo ke tvému onému vonkajšému vzhledu. Teraz jaká by si mala byt tam vevnútri. No, mala by si byť dobrá gazdiná a kuchárka, vedet prat, žehlit a orat pole. A byt spoločenská bo ja rád chodím do šenku ale né moc často, len pár krát za den. Pokál ide o ten sexuály aparát vzťahu ako, tak yb sme to robili. Ket by sa mi scelo alebo by to bolo treba, no. A pokál ide o mna, aby sem napísal aj neco o sobe, tak ja sem vysokej a ešce vládzu, mám nejaké tí vlasy, ešce. Fúzy už nenosím a v šope mám urobenú posilňovňu... posilovňu. Takže sem silný jak Herákel. Mám rád ovce a psy, šak aj chovám fenu Tinu, kerá mi jediná robí společnost. Su vdovec, dzeci mám ve vezení, šecky. Poberám aj ten invalidný dúchodek, no, tak ako napíš.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára