Som Lujdži, internetový ubermensch, možno ma už poznáte. Žijem na dzedzine a ľutujem tých mestských fifíkov s ich zdechlými internetmi. Niekto ale musí žiť aj v meste, nemôžme šeci bývať na dzedzine. Rád diskutujem s ľuďmi, ktorí majú dosť síl ísť so mnou do besného lingvistického tanga a ideologicko-filozofického duelu. Vravím vám, najčudnejší ľudia sú tí najlepší ľudia. Všednosť a mainstream je nuda, tak why so serious?

Search

streda 31. októbra 2012

Foto - Ženy pri práci


Ta toto je ta ruská erotika. Tvrdé pranie v lavóre, žádné automatické práčky! Tož kedysi sa aj vácej decek rodilo, bo ženy nevymýšľali, že budú mat nejaké právo volit a pochodovat v armádach, ale namísto teho klohnili, prali a žehlili, jak stará mať vraveli: "To ja ket sem bula mladé dzifča tak sa zasévalo, neska ide sémä nazmar, pánbožko tam hore pláče..." Možná by bolo dobré zebrat si príklad od našich ruských tovarišov.

1 komentár:

  1. Chcel by som poďakovať spoločnosti Lapo Micro Finance za poskytnutie pôžičky. Niekoľkokrát som bol oklamaný, keď som sa pokúšal získať pôžičku, kým som nenatrafil na spoločnosť Lapo Micro Finance, ktorá mi poskytla pôžičku v hodnote 23 000 dolárov na starostlivosť o moje choré dieťa. Ak dnes potrebujete skutočného veriteľa, kontaktujte Lapo a nenechajte sa zmiasť. Kontaktný e -mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdpovedaťOdstrániť