Som Lujdži, internetový ubermensch, možno ma už poznáte. Žijem na dzedzine a ľutujem tých mestských fifíkov s ich zdechlými internetmi. Niekto ale musí žiť aj v meste, nemôžme šeci bývať na dzedzine. Rád diskutujem s ľuďmi, ktorí majú dosť síl ísť so mnou do besného lingvistického tanga a ideologicko-filozofického duelu. Vravím vám, najčudnejší ľudia sú tí najlepší ľudia. Všednosť a mainstream je nuda, tak why so serious?

Search

štvrtok 29. novembra 2012

Foto - Dáša


Táto fotografia patrí medzi moje obľúbené. Volám ju "Štyri kravy". Teda vlastne "Tri kravy a Dáša". Pomýlil som sa, fakt. Dáša bola kedysi mestská fifíčka, ale potom jej učaroval Milan z našej dediny, prezývaný "Grgo Milan". Voláme ho tak z toho dôvodu, že vždy keď sa napije piva tak grgá ako keby mal zdochnúť. Zoznámili sa veľmi romanticky, aspoň tak nám to Milan tvrdil. Dáša začala robiť na Úrade práce kam Milan každý mesiac nosil sfalšované potvrdenia o hľadaní zamestnania. Jedného dňa teda prišiel na úrad a za stolom v kancelárií namiesto tej obvyklej starej rašpli sedela Dáša. Milan vtedy vygrgal celú solmizačnú stupnicu. I tak sa začala veľká láska. Začali teda spolu chodiť na romantické prechádzky po maštaliach, spoločne orať role, kydať hnoj a voziť mŕtve poľnohospodárske zvieratá do kafilérie. Dáša si tento život zamilovala, na úrade dala výpoveď a presťahovala sa zo svojho trojizbového bytu v centre mesta do zapadákova kde má Milan na kraji dediny starý malý jednoizbový domček so záhradou na ktorej je latrína. Rok na to ale Milan zhrešil, aj pán farár sa vtedy veľmi zlostil keď zistil, že Milan bol Dáši neverný so 60 kilogramov vážiacou oranžovou tekvicou. Dáši aj bolo čudné, že prečo sú v ich rekordnej tekvici diery: "Ja hlupaňa a keď mi hovoril, že ide len poliať tekvicu tak ja som mu verila!" K rozvodu ale nedošlo. Na dedine ľudia dokážu prekonať partnerskú krízu. Dáša podviedla Milana s rekordne dlhou šalátovou uhorkou a kríza bola zažehnaná.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára