Som Lujdži, internetový ubermensch, možno ma už poznáte. Žijem na dzedzine a ľutujem tých mestských fifíkov s ich zdechlými internetmi. Niekto ale musí žiť aj v meste, nemôžme šeci bývať na dzedzine. Rád diskutujem s ľuďmi, ktorí majú dosť síl ísť so mnou do besného lingvistického tanga a ideologicko-filozofického duelu. Vravím vám, najčudnejší ľudia sú tí najlepší ľudia. Všednosť a mainstream je nuda, tak why so serious?

Search

nedeľa 25. novembra 2012

Valné zhromaždenie SPP hlasovalo za zdraženie plynu

Ja vám dám taký plyn! Bude to znieť detinsky, ale ja byť na tom valnom zhromaždení tak si stiahnem gate a naprdím tým nemeckým a francúzskym manažérom do ksichtu. Tu máte plyn! Zadarmo!

Tak ja teda neviem. Budeme stále viac a viac šetriť, potom ale budú korporáciám viac a viac klesať zisky a tak budú viac a viac zvyšovať ceny - nakoniec budeme všetci žiť len z lásky a jazdiť na autách prerobených na buginy, pretože tu bude už len post-apokalyptický svet.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára