Som Lujdži, internetový ubermensch, možno ma už poznáte. Žijem na dzedzine a ľutujem tých mestských fifíkov s ich zdechlými internetmi. Niekto ale musí žiť aj v meste, nemôžme šeci bývať na dzedzine. Rád diskutujem s ľuďmi, ktorí majú dosť síl ísť so mnou do besného lingvistického tanga a ideologicko-filozofického duelu. Vravím vám, najčudnejší ľudia sú tí najlepší ľudia. Všednosť a mainstream je nuda, tak why so serious?

Search

sobota 22. septembra 2012

Pes a človek

Niektorí ľudia vedú tak nudný, monotónny a nezaujímavý život, že potrebujú psa. Potrebujú mať ten pocit: "Tak a teraz musím zrolovať noviny a vychovávať. Teraz som dôležitý." Chodia s tými psami po uliciach, predvádzajú sa, nechajú psa "trúsiť" kade tade a ja potom do toho vždy šliapnem. Ženy si zas kupujú tých krpatých psov čo si myslia, že majú meter a na každého štekajú a útočia. Vadí mi, že tí nadržaní huňáči vyskakujú na ľudí alebo ženám čuchajú k intímnym partiám. Vadí mi medzidruhový sex.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára