Som Lujdži, internetový ubermensch, možno ma už poznáte. Žijem na dzedzine a ľutujem tých mestských fifíkov s ich zdechlými internetmi. Niekto ale musí žiť aj v meste, nemôžme šeci bývať na dzedzine. Rád diskutujem s ľuďmi, ktorí majú dosť síl ísť so mnou do besného lingvistického tanga a ideologicko-filozofického duelu. Vravím vám, najčudnejší ľudia sú tí najlepší ľudia. Všednosť a mainstream je nuda, tak why so serious?

Search

sobota 15. septembra 2012

Legalize joint country

Špekuluje sa o tom, že sa znížia tresty za držbu malého množstva marihuany. Bolo na čase. Veď nemôžme zatvárať do basy chúdence zmätených tínedžerov, ktorí sa len chcú začleniť medzi svojich vrstovníkov. Veď viete ako to chodí, spomeňme si, aj my sme boli mladí.

Predstavte si dievča ktorému chlapec ponúkne čouda (také výrazy dnes používajú, som ich počul: čouda, haluz, bongo-čongo, džoint a kokos). No čo má urobiť? Ona chce patriť do partie aby o ňu chalani prejavili záujem a nehovorili, že je trápna. Nemôže odmietnuť, chudátenko, veď by počas celého štúdia na strednej musela sedávať v lavici s matfyzákmi a členmi šachového krúžku. Mainstream by ju už medzi seba nepustil. A tak to chodí. Čouda, sex a alkohol - čím skôr tým lepšie. Musíme nechať mladých prežiť si ten hipisácky sen, nie ich trestať za pár sušených bylín.

Alebo ďalší príklad - nejaký chlapec odmietne jointa a potom o ňom rozšíria, že je lúzer. Celá škola ho bude označovať za pošuka a dievčatá sa mu budú vyhýbať. Na stužkovú príde bez frajerky a niekoľko rokov po škole si založí nejaký blog vystupujúc pod prezývkou počítačovej postavičky. Tak to môže dopadnúť. To ale nehovorím o sebe, nie, kdeže! Čo si myslíte? Ja som na strednej čoudil, šúlal jointy, bol som ten najhaluznejší chalan a chodil som so sexi blondínou z vedľajšej triedy. Pili sme, šlapali na ľahkých drogách, čoudili jednu od druhej, robili sme to na verejnosti, na záchodoch, medzi regálmi v obchode, na najzadnejších sedadlách v autobuse - no všade. Tomu ver! Môj školský život bol ako pád Zeppelinu - šokujúci a dychberúci. Že mocná haluz!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára