Som Lujdži, internetový ubermensch, možno ma už poznáte. Žijem na dzedzine a ľutujem tých mestských fifíkov s ich zdechlými internetmi. Niekto ale musí žiť aj v meste, nemôžme šeci bývať na dzedzine. Rád diskutujem s ľuďmi, ktorí majú dosť síl ísť so mnou do besného lingvistického tanga a ideologicko-filozofického duelu. Vravím vám, najčudnejší ľudia sú tí najlepší ľudia. Všednosť a mainstream je nuda, tak why so serious?

Search

utorok 22. januára 2013

Honba za dokonalosťou


Reklamy odvšadiaľ hučia do ľudí potrebu dokonalosti. Ja vravím: "Dovoľte mi byť nedokonalý." Kúpte si dokonalé veci a buďte dokonalý. Vyzerajte dokonale. Pretože dokonale znamená krásne. Ja vravím krása je v nedokonalosti. Podľa vedy je krása v symetrií. Ľudia mrhajú časom na dosiahnutie dokonalosti pretože im bolo nahovorené, že tak je to správne. Matná vyhladená tvárička, ten "správny" odtieň farby. Nepotrebujete to! Nikto nepotrebuje dokonalosť, ale prirodzenosť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára