Som Lujdži, internetový ubermensch, možno ma už poznáte. Žijem na dzedzine a ľutujem tých mestských fifíkov s ich zdechlými internetmi. Niekto ale musí žiť aj v meste, nemôžme šeci bývať na dzedzine. Rád diskutujem s ľuďmi, ktorí majú dosť síl ísť so mnou do besného lingvistického tanga a ideologicko-filozofického duelu. Vravím vám, najčudnejší ľudia sú tí najlepší ľudia. Všednosť a mainstream je nuda, tak why so serious?

Search

streda 15. augusta 2012

Assange a Nietzsche - filozofia budúcnosti

Lujdži: Viete, sami sme si postavili väzenie a žijeme v ňom bez toho aby sme si toho boli vedomí pretože sme príliš zaneprázdnený zdobením našich mreží. Assange je ako guru, osvietený. Je ako Neo, ktorý unikol z Matrixu. My sme len také stádo oviec-otrokov. Rovnakí, šedí, každého meníme na svoj jednotný obraz podľa šablóny, ktorá nám bola daná už od detstva. Ale lyžica nemusí byť lyžicou! Zato že nám niečo väčšina stále dookola opakuje, že toto je správne, takto to je, toto je pravda - tak to tak byť nemusí. Keby vám od malička hovorili, že červená farba je zelená farba tak dnes keby ste stáli na semaforoch na červenú, sebavedome by ste tvrdili, že máte zelenú. Človek musí hľadať odpovede sám, uvažovať a nielen naivne a bezmyšlienkovito žiť si svoj konzumný život s uspokojením, že vládci ktorých si zvolil ho povedú a budú rozmýšľať zaňho.
Človek: Kecy
Lujdži: Ovčáci! Trieda otrokov! Je jasné do akej triedy spadáte! To ja s pánom Assangem sme ubermenschen! Vás treba riadiť a manipulovať pretože vy neviete čo je správne a nesprávne. Mestskí fifíci akýsi! Zdechlé internety to má a žere to sáčkové polévky z Lidlu!
Človek: Nemyslim si Assange ma nejako osvietil alebo to co prezentuje su nejake pre mna nove veci. Zatial som sa fakt nic nove z tych dokumentov nedozvedel. A to ze niekto naivne rozmysla a zije svoj konzumny zivot nie je nic zle a za druhe takym Assange oci neotvori. To musis chciet sam.
Lujdži: Človek nemá čo žiť konzumný život a žrať poľské salámy z Tesca. Človek sa má snažiť stať sa ubermenschom! Pretože človek, človek je len lano natiahnuté medzi zvieraťom a nadčlovekom. Lano nad priepasťou! Žiadam rozdelenie ľudí do kást! Aby určité kasty žili oddelene od iných a nikdy sa nestretávali s ľuďmi z iných kást. Musíme nastoliť poriadok! Je treba vytrhať zo zeme betón, zasiať sémä a obrábať pôdu holýma rukama!
Človek: A preco nie? To akoby si hovoril ze medved nema narok na zivot lebo nie je pojitkom k nadcloveku. Ja ziadam oddelenie teba od normalnych ludi takze si s panom Assangeom chodte do Ekvadoru a zalozte si tam farmu, a obrabaj si tam co chces cim chces, najlepsie nejake ovecky, nam normalnym dajte pokoj.
Lujdži: Cha! I vidíte? Pasoval sa za vzor normálnosti, prehovoril za celú skupinu ovcí-otrokov. Presne toto tvrdil Nietzsche - skupina otrokov sa vždy snaží lepších ľudí (t.j. mňa) umlčať, odstrániť, zbaviť sa alebo prispôsobiť, zmeniť k obrazu svojmu. Ha! Tam máte svoju cirkev, politiku, ideológie! A nejaké medvede v zoo. To vy sami ste za mrežami! Uväznení navždy! Toto ste vy normálni?! Tak potom ja chcem, ja musím, ja budem nenormálny než aby som sa zaradil do radu, pekne zarovno, nevytŕčať a robiť sa mi povie - NIE! Cha, chá, malí ľudia, mestskí fifíci! Smejem sa, smejem!
Človek: Ty si uz kompletne vymateny. Radsej budem normalny ako tvrdit ze som 'lepsi clovek'. Ako vidis nesnazim sa ta ani umlcat ani zmenit k obrazu svojmu. Nevyznavam ziadnu cirkev ani ideologiu (toboz nie tvoju). Ako som ti pisal hore. Zacni svoje slova realizovat, chod si obrabat podu z Assangeom. Mimochod robis presne to co sa ti povie, to co ti assange nalinajkoval . Si taky isty otrok niecoho v tvojom pripade myslim aj psychiatricky diagnostikovatelneho.
Lujdži: Cha! Mainstream v každom slove! A zas došlo na Nietzscheove slová - tí čo vravia pravdu sú označení za bláznov! A tie chyby ešte! Že "podu z Assangeom" a mainstreamoví smajlíci k tomu. Vy ste untermensch! Ja tu nehovorím o nejakej ideológií, ale o filozofií! Ale vidím, že je vskutku zbytočné aby sa ubermensch ako ja bavil s untermenschom. Nikam to nevedie. Vy zostanete spolu so ženami navždy untermenschom. Choďte spolu s nimi do kuchyne! Žena sa nikdy nemôže stať ubermenschom! Ženy patria do kuchyne! Dajme im tam aj žehliace dosky, práčku a spacák!
Človek: Boze moj, precitas si Nietzscheho a uz si myslis ze si nadclovek, nie som si isty ci to pan Nietzsche takto myslel. Hore mas zaznam, pises o politike aj o ideologii. Neviem s akymi zenami sa stretavas ty, su aj take ako pises ale niektore by ta teda strcili do vrecka. A taktiez ako som pisal hore, rychlo sa bez oddelit spolu zo svojimi ubermesuge niekam a zacnite obrabat uz konecne tu podu rukami. Sedis za pocitacom vypisujes slova a nezijes svoj sen.
Lujdži: Ja nežijem svoj sen? My všetci nie sme to čo robíme! Až keď prídeme o všetko budeme môcť slobodne robiť čokoľvek! Treba zničiť finančný systém a zapáliť celú planétu. Keď budeme tancovať na troskách sveta, ľuďom sa otvoria oči! A ženy? Ženy sú kúpne, prostitúcia, žiadna morálka, hrdosť ani charakter. Žena nikdy nič nevynašla. Najväčšie mozgy histórie - muži. Aj práčku a žehličku sme im vynašli my. Žena bola vždy len zdrojom sexuálneho potešenia a tak to ostalo dodnes. Síce áno, žena môže byť vzdelaná, ale inteligencia - to je to vďaka čomu človek svoje vzdelanie využije a objaví, vynájde niečo nové. Ešte aj podprsenky sme vynašli ženám my! Argument nad všetko!
Človek: Hmmm ak chces mozes prist o vsetko aj hned, daruj to niekomu a zacni slobodne robit cokolvek. Ja nemusim prist o vsetko aby som mohol robit to co chcem dokonca na to aby som to robil nieco potrebujem. Financny system sa neda znicit. Naviac neviem co by si chcel pouzivat na obchodovanie - zlte kamienky? To vynachadzanie veci je z pohladu filozofie nejako obzvlast dolezite? No a co sa tyka zien. Chlap ktory si zenu kupuje nie je o nic lepsi ani horsi ako zena ktora sa da. Taketo zeny ako opisujes ziju v tvojom okoli? To by ciastocne mohlo vysvetlit tvoju frustraciu.
Lujdži: Ja sa mám všetkého vzdať? Všetci sa musíme vzdať všetkého! Všetci musíme padnúť na nulu aby padli rozdiely. Koniec deľby na chudobných a bohatých. To že sa ja vzdám všetkého by bolo úplne zbytočné, k ničomu! A obchodovanie? Načo obchodovanie? Načo vlastníctvo? Všetko bude pre všetkých! Na to aby ale toto nebolo zneužité treba generáciu nadčlovekov. Ďalej - objavovanie, vynaliezanie. Človek musí rozlúsknuť zmysel života a na to treba veľa bádania, nie lacné odpovede typu 42 alebo rodina, deti. Posledný bod. Presne som čakal to slovo "frustrácia, úplne som to očakával. Dajme si ale otázku prečo? A ja odpoviem. Samica si vždy vyberá toho najsilnejšie samca, najschopnejšie prežiť. To je v poriadku. U žien je to tak tiež, ale je tu niečo navyše - žena si vyberá v prvom rade takého muža, ktorým môže manipulovať, presne tak. Ženy si vyberajú hlavne prostoduchých mužov, ktorí sú ľahko manipulovateľní, nevedia povedať nie, nestoja si za svojim názorom aj keď sú presvedčení že majú pravdu, mužov, ktorí nie sú schopní odporovať ženám. Takých si vyberajú. Ktorí im pritakajú na všetko. Ja sa ale nebudem pretvarovať a súhlasne kývať hlavou na každú kravinu a robiť všetko čo mi ktorá nadiktuje. A ženy to vycítia, že s týmto sa nedá ľahko manipulovať a siahnu po mužovi-bábke. Ja nebudem súcitne utešovať nejakú pokazenú manikúru a zlomené podpätky! Toto sú tie ženy, ktoré vytvorila televízia a brak typu sex v meste. Ženy sa cítia nadradené a správajú sa tak.
Človek: Ty si ludi delis na chudobnych a bohatych. Tak to tak nerob ked ti to nevyhovuje. A co by sme tou vseobecnou chudobou ked nikto nebude nic mat mali dosiahnut? Asi iba to ze ty budes spokojny. Naco obchodovanie? Aby tam kde je lepsie pestovat zemiaky ludia pestovali zemiaky a tam kde paradajky tak paradajky a potom si vsetci mohli sadnut a vychutnat zemiaky aj paradajky. Ide to aj priamo ale pri velkom pocte tovarov a obchodnych vztahov su peniaze predsa len praktickejsie a univerzalnejsie ako chodit vsade s vrecom zemiakov. Hmmm a myslis ze objav podprsenky, atomovej bomby, higsovho bozonu nas nejako priblizil k poznaniu zmyslu zivota? Si strateny v zavale informacii ktore si ziskal, najdi si cas trochu to usporiadat. Potom polahky zistis aj zmysel zivota. Takze si zo zien frustrovany, to je teraz jasne. Na svete je ovela viac zien ktore hladaju silnych muzov tak ako pises na zaciatku, su na to naprogramovane. Hladaju peknych, silnych, inteligetnych, ... . To ze to nie si ty nic neznamena. Ak sa prezentujes takymito nazormi ze si nadclovek a zeny si iba kupujes tak tvoj rod asi vymrie, vacsina slapiek berie antikoncepciu.
Lujdži: Cha chá, vidím že ani ň, ani to ň tento človek nepochopil. Vy ste už tak ovplyvnený aj s tým vašim vymytým mozgom, že nemáte šancu to pochopiť. Mylne si vysvetľujete úplne všetko, domýšľate si atď. Ale to je v poriadku. Ste len priemerne inteligentný untermensch.
Lujdži: Jedno vám povím mestský fifíci so zdechlým internetom - ak tí polomonarchistickí kolonizátori Briti chmatnú Assangeho a dajú ho Švédom a tí ho napokon poslušne hodia do USA kde dostane trest smrti tak ja berem katanu a u Joviša, dobre vieme že každý niečo vezme do rúk a túto frašku - toto čo minule obhajoval jeden lajo - tento pokrytecký systém pošleme do haj-zlovej misi. Stádo oviec bude len čučať, ale moji bratia revolucionári potiahnu ulicami. Akože - pereme im, robíme im šoférov, varíme im jedlo v reštauráciach ale tí politickí polobohovia to berú ako samozrejmosť a myslia si že môžu čokoľvek, prosto ČOKOĽVEK, že nad nich nie je nikto. Rozumiete? Dnes chcú Assangeho a zajtra vám zastane pred barákom čierny Superb a nejaký nadržaní politickí kripeľ bude chcieť vašu sestru! A dostane ju pretože demokracia je bullshit a zákony neplatia pre tých čo ich vymysleli! Assange je príkladom toho, že každá hrozba pre systém musí byť zlikvidovaná, pretože pravda nemôže byť nikdy odhalená, ľudia nemajú byť nikdy úplne slobodní, majú žiť v ilúzií a nechať čachrovať so svetom klub vyvolených! Tak to nie toto, dúfam, že raz sa zobereme a pretvoríme svet - lebo toto človek robí, pretvára svet. Nová éra čaká len a len na nás. Alebo si myslíte, že tento demokraticko-kapitalistický bullshit ktorým motorom je Čína tu bude už na veky. Čaká sa na novú ideológiu, nové myslenie, nové pravidlá. Ja ich určím! Budem to ja, ja, ja! Poďme bratia do Ekvádora, odtiaľ dobijeme svet!
Lujdži: A ešte niečo! Ten váš vzor slobody a demokracie USA sa vyhrážal, že ak Ekvádor udelí politický azyl Assangeovi tak potom ONI vojensky napadnú Ekvádor! Zaútočia na nich! A všetci sa ksichtia, že "OKa, to ako v poriadku veď keď ide o USA...". Keď ide o USA tak je OKEY páliť kaliber 5,56 aj do malých deciek. Keď má USA v réžií totálnu genocídu tak je to OKEY! Tak som veľmi zvedaví, veľmi zvedavý ako toto dopadne, lebo toto bude ešte občianska vojna, toto bude ešte totálny chaos, toto bude návrat ježiša s guľometom a ak to prežijeme tak postavíme nové kamene, nové základy spoločnosti. Jediné náboženstvo potom bude Assangia - to aby sme dali ľuďom nejaké morálne zásady. Pche, USA! Nikdy by som tam nešiel. Jedine len ako vojak so zbraňou v ruke, ktorý ide odstrániť najväčší nádor sveta - USA. Presne tak, a ženy a deti by sme nešetrili, lebo to je tam, všetko zdegenerované. Vallhala už ideme! Ako vikingovia! By sme to tam znásilňovali a strieľali do hláv rad radom, konečne by som ho aj ja zasunul niekam inam než medzi matrace! A konečne by USA pochopili čo ich vojaci robia arabským pannám!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára